maanantai 1. kesäkuuta 2015

Runoni


Nämä runot syntyivät sunnuntaina 31. päivänä maaliskuuta 2015. Vietin aikaani Jumalan kanssa ja rukoilin.  Ensimmäisessä runossa koin valtavan Pyhän Hengen voiman, joka alkoi siitä, kun piirsin sykerryksen paperille. Samalla katsoin ihanaa taivasta ikkunasta ja auringon valo loisti mahtavana ikkunasta sisään suoraan kasvoihini. Tunsin Jumalan rakkauden ja lämmön luonnon kautta. 







 Valon välähdys,
 pienen pieni sykerrys.
 Tämän hetken annoit minulle,
 kunnes tajusin antaa koko elämäni sinulle.
 Suurta rakkautta osoitit,
 poikasi ristinkuolemalla sovitit.
 Armosi, totuutesi seuratkoon minua,
 kaikkina elinpäivinä haluan kunnioittaa sinua.
 Siunauksen sateet lähetä iloksemme,
 sen me haluamme vielä kokea elämässämme.
 Loistakoon auringon lämpö sanoissani,
 joita haluan jakaa suojassasi. 

Uskon, että Jumala puhui minulle seuraavaksi, mitä pian tulee tapahtuman. Kirjoitin ylös ja tein siitä profetaalisen runon. 
 Myrskytuuli tuli voimakkaana parvekkeelleni ja sen jälkeen tuli hiljaisuus. Aurinko pilkahti pilven raosta ja sen jälkeen pilveen muodostui sydän. Koin, että se oli profetaalinen viesti Isä Jumalan sydämeltä ja siitä syntyi toinen runo. Seuraava kuva kuvaa Jeesusta eli ylkää ja Jumalan seurakuntaa eli morsian.



Isän sydämeltä

 Myrskytuulen lailla maa muuttuu,
 mutta joka huutaa minun nimeäni pelastuu.
 Hetkenä hiljaisuuden, minä tulen ja kokoan omani
 kun pilven raosta aurinko pilkahtaa, 
 muistakaa minun sanani.
 Merkit taivaalla sen jo ilmoittaa,
 ottakaa tästä hetkestä vaarin ja valvokaa.
 Olkaa kuitenkin turvallisella mielellä,
 ja kertokaa se kaikilla kielillä.
 Älkää peljätkö sydämissänne,
 minä olen voittanut maailman
 ja saanut omakseni valitut kansakunnistanne.
 Jumalan rakkaus ilmenee
 Jeesuksessa  Kristuksessa,
 joka on tie, totuus ja elämä
 koko maailmassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti