sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Jumala parantaa

Jeesus meni ihmisten keskelle ja saarnasi evankeliumia ja paransi sairaita. Jumala oli voidellut Jeesuksen Pyhällä Hengellä ja voimalla. Jeesus myös antoi opetuslapsilleen käskyn parantaa sairauksia Pyhän Hengen voimassa. Me, jotka olemme ottaneet Jeesuksen henkilökohtaisena Vapahtajana sydämeen ja saneet Pyhän Hengen sinetin, niin Jumala voi myös meidän kautta parantaa ihmisiä rukouksella tai Jumalan antamalla armolahjalla. Jumala parantaa meitä myös Sanansa kautta.

Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unohda, mitä hyvää hän on tehnyt, hän joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi.
 (Ps 103:2-3)




Katso, minä kasvatan umpeen ja lääkitsen sen haavat, minä parannan heidät ja avaan heille rauhan ja totuuden runsauden. (Jer. 33:6)




Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin, haavoittuneet sitoa, heikkoja vahvistaa... (Hes. 34:6)




























Power of Prayer  Fine-Art Print

Ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan. Herra nostaa hänet jalkeille, ja jos hän on tehnyt syntiä, hän saa sen anteeksi. (Jaak. 5:15)

Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan.
 (Jaak. 5:16)



Poikani kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni. Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään; sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää ja lääke koko hänen ruumiillensa.
 (Snl 4:20-22)

Mutta hädissään he huusivat Herraa, ja hän pelasti heidät heidän ahdistuksistaan. Hän lähetti sanansa ja paransi heidät ja pelasti heidät haudasta.
 (Ps 107:19-20)

Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän ja sitoo heidän haavansa. (Ps. 147:3)



Terveydeksi on iloinen sydän, mutta murtunut mieli kuivuttaa luut. (Snl 17:22)



Ja hän kierteli kautta koko Galilean ja opetti heitä synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta, mitä kansassa oli.
 (Matt. 4:23)



Ja te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa. (Apt. 10:38)

.

Minä, Herra, olen sinun parantajasi. 2. Moos. 15:26



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti